I am not your rolling wheels, I am the highway

Nu var det fruktansvärt längesedan jag uppdaterade här. Igen! Men skärpning lovar jag inget om, för det kommer nog inte riktigt att hända. Och jag kommer inte ha mycket vettigt att säga nu heller.

Det har hänt mycket här i Övik. Bra, dåligt, allt. Typ så, så jag har befunnit mig i diverse situationer och umgåtts mycket. Tränat en del. Blir nog upptrappning på benpressen i veckan, dels för att nå mitt mål och dels för att jag inte hade någon träningsvärk efter senaste gången. Känns gött!
Hm. Ja, jag har faktiskt inte mycket att säga... Idag var en bra  dag. Mycket skratt och härliga vänner. Plus en bra föreläsare, det är inte dåligt på en dag!!
Dagens minus var dock att Djurgården förlorade första slutspelsmatchen plus samma minus som förra året; Jag kan inte odla slutspelsskägg. Borde börja käka hormoner så jag kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0