The sun is just yellow energy

Hej igen!
När jag ändå var inloggad tänkte jag att jag kunde posta något, men jag har faktiskt inte så mycket att säga.
Jag har i alla fall fått tillbaka lite av min motivation nu, så det är bara dags att ta tag i allt som föll när motivationen inte fanns där. Ganska mycket, vilket är ganska jobbigt! Men ändå, det är på tiden.

Idag har jag jourat nästan hela dagen, fixat med diverse grejer som måste styras och haft en trevlig dag med Emma och Anna. Dessutom har jag hunnit med mitt VFU-samtal, det kändes skitbra! Verkigen. Så om det inte blir Kanada verkar det bli söderut, närmre bestämt Gotland. Så hur jag än gör kommer jag att säga upp lägenheten! Skönt att veta det i alla fall. Sen har jag också varit till vårdcentralen för att kolla upp mina axlar; två minuter och 150 spänn senare får jag reda på att jag är spänd. NO SHIT?! Så nu måste jag boka ett nytt besök och lägga 150 kronor till. KUL LIKSOM. Men det får bli nästa månad, för jag har inte så många pengar kvar och jag ska hinna med lite innan. Känns tråkigt att förmodligen inte kunna följa med grabbarna och åka bräda i helgen... Men skridskor kommer det bli i alla fall!


Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på OC.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0