babbel

Det har varit mycket nu det senaste!
Mycket plugg, mycket tjejjour, lite STUNG.
Två tentor blev gjorda förra veckan i alla fall. VG på ena, den andra får vi svar på om några veckor. Jag hoppas verkligen jag klarar den nu! MÅSTE KLARA DEN.
Helgen var rätt skön. Tanken var att den skulle bli lugn, men jag och älsklingsbögen insåg att nej, det fungerar inte. Och så drack vi för mycket vin. Igår satt vi i korrisen och kikade på eurovision. Allt för honom. Men jag insåg att jag måste göra det varje år nu alltså. Herregud vad roligt. Visserligen är det väl folket som gör det roligt. Camilla har några fina filmer på våra kära Sverigefans. Hahaha.
Förövrigt känner jag mig som en tant. Min fotled har blivit en ren katastrof på senaste och i fredags vred jag till knät. Så nu går jag med en stödstrumpa på varje ben. Nån som har en rullator till övers?
Nej, nu ska jag ladda upp inför hockey hos grabbarna! Puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0