Glad påsk och uppsatsskrivande

Hej alla glada!

Jag vet inte, egentligen borde jag vara alldeles för less på datorn för att skriva här, det är jag nog egentligen också, men jag skriver ändå!
Idag har jag suttit framför den här uppvikbara saken ungefär hela dagen, jag har haft två timmars matpaus fram tills ungefär nu. Andra saker jag gjort idag har varit flytta om i bokhyllan och sytt fast ett par knappar på en skjorta. Det är inte likt mig att vara så effektiv under en dag.


Men det har väl helt enkelt med min värdelösa framförhållning att göra, jag har gjort så mycket annat (fast vad?! typ jobbat, flyttat och hängt med Cajs) under tiden jag borde hållt på mer med uppsatsen, så nu sitter jag här och försöker gömma min stress bakom massor av böcker. Det är fint!


Lite synd dock att alla mina klasskamrater med tusen gånger bättre framförhållning spenderar påsken på respektive hemort med respektive familj. Jag har ju ingen att bolla med här uppe! Bollplank är definitivt något jag behöver just nu. Vet knappt vad jag gör känns det som. Men det går framåt i alla fall.


Sjukt tråkigt inlägg för övrigt, men jag vet faktiskt inte vad som är roligare i mitt liv just nu. JO, JAG VET!!!

Jag flyttade ju till Ålidhem i måndags, till ett litet korrisrum. Det finns sju rum här och jag har träffat en person. EN PERSON?!?!?! Var gömmer de sig? Jag tycker att jag är i köket heeeela tiden och hämtar grejer, fyller på vatten, diskar och andra saker som man gör i ett kök, men det verkar vara helt dött här?

Fortsättning på detta mysterium följer!


På tal om mysterium har jag förresten hört att mysteriet på Greveholm ska bli ny julkalender? Den ska jag se i så fall.


Nu babblar jag bara. HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0