livet

SHIT vad jag är överpeppad just nu alltså. Det känns som att jag ska bubbla sönder!! Har så sjukt mycket att se fram emot och dessutom är uppsatsen klar, efter några kommentarer från handledaren.
För övrigt så ringde jag min bovärd idag, jag vet ju att ni mina fiiiina läsare är mina kompisar så ni har ju troligtvis läst på fesen hur katastrofalt mitt rum var när jag flyttade in på ped.gränd (känns som att förkortningen passar mig bra). Igår såg jag att bovärden skulle dra av 400 spänn för att det var så jävligt. 400 SPÄNN?!?!?! Så jag ringde, lät jävligt badass, hade gjort research innan och hört med en städfirma vad de skulle ta, vilket var 1700:-. Så jag bahhh; yooo dude, ge mig mer cäääsh len.
Det sa jag inte. Men nästan. Drog dessutom snyfthistorian om kissfläckar och djur/hö/damm-allergi. Han lät nästan lite ledsen för min skull, så han skulle höra av sig med ett nytt förslag. Känns skönt!
Nästa vecka och framåt kommer bli fint. Övik, förhoppningsvis gaddning, Sundsvall, Uppsala, Maskinen och Märsta. ROLLIN'! Och eftersom jag skaffat en trevlig grupp att skriva hemtentan med verkar det som att jag kan åka ner till Nässjö typ i slutet av maj så jag får några dagar hemma innan jag börjar jobba på finaste Hassela. HUR FINT ÄR INTE LIVET!?!?!?!?!?


Kommentarer
fia

untzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2012-04-18 @ 16:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0