Pluggis

Jag hade något jättevettigt (?) att skriva för ungefär tio sekunder sen, men jag är ju en ganska förvirrad själ så det försvann.
Jag har i alla fall suttit och klippt isär ungefär 200 koder nu den senaste timmen, två senaste kanske? Ingen koll. Har pluggat satan hela dagen känns det som. Förutom när jag tog en paus och såg lite Narnia. Prins Caspian är en av de filmerna jag bör se i total ensamhet. Dels för att jag älskar Liam Neesons röst och blir rörd av ungefär allt, dels för att jag har en (nästan) hemlig crush på William Moseley samt för att jag kan alla repliker i filmen och definitivt måste säga dom högt.
Idag har jag dessutom hittat en till anledning till varför jag inte tycker om att bo på nedersta våningen. Jag satt och lyssnade lite på maskinen och började lite oförsiktigt dansa (vifta hysteriskt med armarna) när jag satt på fesen. Man har total insyn i mitt rum från ganska vältrafikerade gångvägar. Jag hade inte persiennerna nere... Jag måste bli en normal människa.
Förövrigt har jag rubbat min dygnsrytm totalt för typ 183e gången i år. Det hjälper nog inte så mycket att jag håller mig vaken med koffein på dagarna och sitter vaken av koffeinabs hela nätterna. Som sagt, jag måste bli en normal människa.
Hejdå!


Kommentarer
Veronica

Hm, nej det känner jag inte igen från boken. Christine är en bil som lever av sig själv skulle man kunna säga. Hennes förra ägare som är död, lever genom bilens nya ägare. :) Har inte hunnit komma så lång i Flickan från ovan och hade tv:n på i bakgrunden när jag läste de första kapitlena, men jag tyckte den verkar svår att läsa. Typ meningsuppbyggnaden med hur många komman och långa meningar. Men det är kanske något jag vänjer mig med och snart fastnar jag i boken :)

2012-04-12 @ 08:42:16
URL: http://veronicarajala.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0