Berg- och dalbana

Ja, livet just nu kan beskrivas som min bloggstatistik. Upp ena dagen och ner andra. Senaste veckan har varit lite deppig. Saker och ting har börjat komma över mig. Jag kommer inte att bo kvar i Norrland. Jag och alla mina finaste vänner kommer att leva i varsitt hörn av landet.
Så det är lite jobbigt. Men det är faktiskt inget konstigt med det.

Jag är bara så glad över att jag har så fina vänner. Det är ju därför det gör så ont! Hade jag inte haft mina hjärtan som ställer upp för mig och som verkligen har min rygg så hade allting varit både svårare och enklare.
Jag är så himla glad att jag har er. Tack för allt ni ger. HJÄRTA.


Kommentarer
SoFo

Linis, jag finns alltid vid din sida!!

2012-11-28 @ 09:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0