The final countdown

Idag är det precis nio veckor kvar till examen.
Känns rätt sjukt. Eller jättesjukt snarare. Har jag lärt mig vad jag behöver?!

Idag hade vi PPU (utvecklingssamtal) och vi pratade om våra styrkor, svagheter, möjligheter och hot. Det var en intressant förmiddag! Dessutom fick vi tillbaka anteckningarna från våra tidigare PPU-samtal, bland annat från termin ett. vad mycket som har hänt och vad mycket som inte har hänt!! Helt fascinerande.

Jag vet inte riktigt vad jag tänker. Det är så mycket och så lite så jag blir alldeles förvirrad. Jag börjar i alla fall jobba vecka 7. Så fint! Jag ska tillbaka till saknade kollegor och ungdomar och det käns fantastiskt!!

Nu måste jag springa till tvätten och ta ut fredagsmiddagen ur ugnen! HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0