Bandy, bandy

De båda senaste dagarna har jag varit uppe och hängt lite i Nässjös nya bandyhall (Stinsen arena), rätt schysst faktiskt! Igår kollade jag och Sandra på en herrmatch och idag var jag uppe och kollade när damerna körde en träningsmatch mot P16. Sandra fick hänga första dammålet NÅGONSIN i den nya hallen, det är ju rätt coolt.

För övrigt blev jag mer sugen än någonsin att börja träna igen, så det blir nog att gå ut till förrådet i veckan och se vad jag kan plocka med mig upp till Umeå. Såg på skolan för någon vecka sen att de kör lite på kul någon gång i veckan, så nu är det dags! Världens bästa sport och världens bästa motionsform.
Mina fötter kommer vilja döda mig efter att knappt ha åkt skridskor de senaste fyra åren... Men det blir fint!

Nu är det en vecka kvar i smålandet innan jag åker norrut igen, så jag ska försöka hinna göra saker jag inte gör hemma. Typ baka bröd. Ska bli kul!

Nu ska jag kolla på Williams lista och sova. Pus & Kranium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0